Zmiany wprowadzono z powodu: zmiana
Cele i zakres działania ZGM
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ma na celu bieżące i nieprzerwalne zaspakajanie potrzeb ludności w zakresie gospodarki mieszkaniowej na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie.
Zakres działania Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej obejmuje:
1. Utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń komunalnych będących własnością Gminy Kąty Wrocławskie, a w szczególności:
a) prowadzenie właściwej eksploatacji budynków, terenów przynależnych i urządzeń
komunalnych,
b) przygotowanie i realizowanie w systemie zleconym konserwacji, napraw,
remontów i modernizacji budynków, mieszkań i urządzeń komunalnych w zakresie
przewidzianym przepisami prawa,
c) obsługa mieszkańców budynków komunalnych w zakresie wynikającym
z przepisów prawa i potrzeb eksploatacyjnych,
2. Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy w szczególności:
a) zawieranie umów o najem lokali mieszkalnych,
b) zawieranie umów o najem lokali socjalnych,
c) zawieranie umów o najem lokali użytkowych,
d) zawieranie umów indywidualnych z najemcami oraz z właścicielami lokali w sprawie
wywozu nieczystości płynnych – szamba,
e) zawieranie umów z najemcami, których lokale wyposażone są w podliczniki w sprawie
sposobu rozliczania energii,
f) zawieranie umów z właścicielami lokali w sprawie sposobu rozliczania energii
elektrycznej części wspólnych nieruchomości,
g) rozwiązywanie umów najmu w sytuacjach prawem przewidzianych.
3. Obsługa wywozu nieczystości stałych poprzez:
a) wyłonienie wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
b) zawarcie umowy na wykonanie usługi,
c) nadzór nad realizacją zamówienia.
4. Obsługa wywozu nieczystości płynnych poprzez:
a) wyłonienie wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
b) zawarcie umowy na wykonanie usługi,
c) przyjmowanie od najemców zgłoszeń i przekazywanie wykonawcy,
d) nadzór nad realizacją zamówienia.
5. Obsługa Cmentarzy Komunalnych na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie
w zakresie:
a) prowadzenie ewidencji zmarłych,
b) uzgadnianie miejsc grzebalnych zgodnie z planem zagospodarowania terenu cmentarza oraz prowadzenia rejestru miejsc grzebalnych i rezerwacji tych miejsc,
c) prowadzenie spraw związanych z ekshumacją zwłok,
d) pobieranie opłat za miejsca grzebalne oraz za rezerwację miejsc.
6. Obsługa płatnych parkingów gminnych w zakresie:
a) nadzór nad parkomatami i obsługa eksploatacyjna urządzeń,
b) kontrola opłat za parking,
c) wystawianie zawiadomień o pobraniu opłat dodatkowych za nieuiszczenie opłat parkingowych,
d) rozliczanie biletów z parkomatów.
Publikacja dnia: 16.04.2012
Dokument z dnia: 13.04.2012
Dokument oglądany razy: 3 458